Garantija ir grąžinimas
Visoms elektroninėje parduotuvėje zana.lt įsigytoms prekėms suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija. Kalėdinių girliandų, dekoracijų ir eglučių, po šventinio laikotarpio bei knygų grąžinti negalima. Šioms prekėms yra taikomas tik garantinis aptarnavimas.
Įsigytos prekės, kurias norite grąžinti turi atitikti šias sąlygas:
1. prekės bei įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė (turi būti nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
2. prekė nebuvo naudojama ir nėra sugadinta;
3. grąžinamos prekės komplektacija turi būti tokia pati, kokią gavote;
4. grąžinant prekę turite pateikti prekės įsigijimo dokumentą.
Pirkėjas grąžinamas prekes turi pats pristatyti į artimiausią Žana indų saloną arba siųsti kurjeriu į UAB „Arkietė" biurą adresu Taikos pr. 100C, Kaunas.
Grąžinant prekę, privaloma pateikti prašymą, kuriame nurodoma užsakymo informacija: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui. Užpildytą dokumentą prašome pridėti prie grąžinamų prekių ir išsiųsti elektroniniu paštu apskaita1@arkiete.lt.
Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 d.d. nuo prekės gavimo, kai įvertinama ar prekė yra tinkamos būklės (nesugadinta, be pažeidimų, nesukeista ir pan.).
Jeigu klientas pageidauja atšaukti užsakymą dar negavus prekių, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus nuo užsakymo atšaukimo dienos per 14 d.d.
Dūžio ar broko atveju, jeigu prekes pristatė kurjerių tarnyba, apie dūžį/broką reikia informuoti per 1 darbo dieną nuo siuntos atsiėmimo el. paštu: zana@arkiete.lt Jeigu užsakymas atsiimamas fiziniame salone, pamačius dūžį ar kitą neatitikimą pranešti iš karto.
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka.
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis “Daiktų grąžinimo ir keitimo taisykės”, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
Teikiant prašymą/skundą per EGS platformą prašome nurodyti mūsų el.paštą: rinkodara@arkiete.lt