Grįžti atgal
Visos Kategorijos

Garantija ir grąžinimas

Visoms elektroninėje parduotuvėje zana.lt įsigytoms prekėms suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija.

Įsigytos prekės, kurias norite grąžinti turi atitikti šias sąlygas:
 
1. prekės bei įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė (turi būti nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
2. prekė nebuvo naudojama ir nėra sugadinta;
3. grąžinamos prekės komplektacija turi būti tokia pati, kokią gavote;
4. grąžinant prekę turite pateikti prekės įsigijimo dokumentą.

Pirkėjas grąžinamas prekes turi pats pristatyti į artimiausią Žana indų saloną arba siųsti kurjeriu į UAB „Arkietė" biurą adresu Taikos pr. 100C, Kaunas.
Grąžinant prekę, privaloma pateikti prašymą, kuriame nurodoma užsakymo informacija: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui. Užpildytą dokumentą prašome pridėti prie grąžinamų prekių ir išsiųsti elektroniniu paštu apskaita1@arkiete.lt.
 
Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 d.d. nuo prekės gavimo, kai įvertinama ar prekė yra tinkamos būklės (nesugadinta, be pažeidimų, nesukeista ir pan.).
Jeigu klientas pageidauja atšaukti užsakymą dar negavus prekių, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus nuo užsakymo atšaukimo dienos per 14 d.d. 


Dūžio ar prekių sugadinimo atveju, jeigu prekes pristatė kurjerių tarnyba ar atsiėmėte paštomatuose, apie dūžį/sugadinimą reikia informuoti per 1 darbo dieną nuo siuntos atsiėmimo el. paštu: zana@arkiete.lt Jeigu užsakymas atsiimamas fiziniame salone, pamačius dūžį ar kitą neatitikimą pranešti iš karto.
 
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus įvertinus prekės kokybę.