Grįžti atgal
Visos Kategorijos

Pristatymas

DĖMESIO:

Paskelbus karantiną keičiasi ir elektroninės parduotuvės prekių pristatymo ir apmokėjimo taisyklės. Jos galioja viso karantino metu:

 

·       Dėl paskelbto karantino, prekių pristatymas gali užtrukti iki 7 d.d. 

·       Prekių siuntimas nuo 15 eur NEMOKAMAS.

·       Už prekes galima atsitaikyti tik šiais būdais:

Mokėti bankiniu pavedimu į nurodytas įmonės UAB „Arkietė“ atsiskaitomąsias sąskaitas.

Mokėti kortele, kur pirkėjas bus nukreiptas į mokėjimo paslaugos teikėjo puslapį.

Tiesiogiai Swedbank banko modulyje.

Tiesiogiai Seb banko modulyje.

Mokėjimas per Pey Sera.

Kitų mokėjimo būdų šiuo metu pasirikti negalima.

·       Prekių keitimas/grąžinimas karantino metu, nemokamas.

·       Užsisakius prekes galima rinktis du prekių pristtymo būdus:

Prekių pristatymas per kurjerį (NEMOKAMAS nuo 15 eur).

Prekių atsiėmimas PICK-UP punktuose (NEMOKAMAS). PICK-UP punktų adresus rasite čia (uždėti linką ant “čia” https://zana.lt/turinys/pick-up-punktai)

Prekių pristatymo kaina:

- jeigu pirkinių krepšelio vertė iki 39 € – pristatymo kaina 2.9 € + taikomas 1.45 € administravimo mokestis, jei pasirenkamas apmokėjimo būdas "Mokėti grynais pristatymo metu".
- jeigu pirkinių krepšelio vertė nuo 39  - pristatymas nemokamas.
- prekių pristatymas į indų salonus „Žana” nemokamas.
- prekių pristatymas į Kuršių Neriją - 41 .

Prekių pristatymo terminas:

- jeigu prekes užsakote darbo dienomis iki 14:00 val. – prekes pristatysime kurjeriu per 7 darbo dienas, Jūsų nurodytu adresu.
- kitais atvejais prekės pristatomos kurjeriu per pirmąsias 7 darbo dienas, nuo užsakymo apmokėjimo gavimo, Jūsų nurodytu adresu.
- Prekes taip pat galite atsiimti bet kuriame indų salone „Žana”. Prekės į salonus atvežamos per 7 darbo dienas nuo užsakymo. Jus būsite informuoti telefonu kai Jūsų užsakytos prekės bus pristatytos į indų saloną. Atsiimant prekes reikia turėti atspausdintą užsakymo patvirtinimą.
 
Kita informacija apie prekių pristatymą:

Jei prekes pristatys kurjeris, prieš pristatydamas prekes jis su Jumis susisieks. 
Siekdami užtikrinti, kad prekės būtų pristatomos sklandžiai ir operatyviai, prašome Jūsų papildomos informacijos laukelyje nurodyti tokius pristatymą galinčius palengvinti duomenis kaip rakinama laiptinė, durų kodas, rakinami vartai, būtinybė atvažiavus paskambinti ir pan. Esame dėkingi už supratingumą.
 
Jūsų įsigytas prekes mes pristatome bendradarbiaudami su Venipak kurjerių tarnyba.
 
Svarbu!

Pasirašydami prekių priėmimo-perdavimo aktą, Jūs patvirtinate, jog prekė yra nauja, nėra transportavimo ar kitokių mechaninių pažeidimų. Todėl kiekvieną kartą gavę prekes, apžiūrėkite ar pakuotė nepažeista, ar nesimato kitokių mechaninių ar Jums įtartinų pažeidimų. Jeigu tokių pažeidimų yra, surašykite juos kurjeriui pasirašomame dokumente bei informuokite mus vienu iš nurodytų kontaktų.